قیمت خرید زردچوبه عمده برای صادراتخرید زردچوبه با کیفیت برای صادرات یک فاکتور مهم دارد و آن قیمت نهایی محصول است .

قیمت نهایی محصول به چند عامل بستگی دارد :میزان سفارش و کیفیت .

میزان سفارش خریداران متفاوت است و این پارامتری برای ارزیابی قیمت نهایی و تمام شده محصول است و یکی از عوامل مهم دیگر در رابطه با این موضوع کیفیت محصول است .

بعضی از تاجران کیفیت های متوسط و پایین را برای صادرات خود انتخاب میکنند و بعضی بهترین و مرغوبیت کالا برایشان اهمیت بالایی دارد. بنظر شما برای صادرات زردچوبه که یکی از مواد اولیه برای تهیه غذاست آیا کیفیت در درجه اول قرار دارد و یا خیر؟

قیمت خرید زردچوبه عمده برای صادراتزردچوبه چیست؟

زردچوبه گیاهی است که ادویه ای هم نام خود گیاه از آن تهیه می شود در اصل زردچوبه از خانواده ی زنجبیل هاست و مانند ریزوم های زنجبیل که در زیر خاک هستند و پس از برداشت مورد استفاده قرار میگیرند، زردچوبه هم به همین صورت است و از ریشه هایی گوشتی و یا ریزوم ها تهیه می شوند.

هند منطقه ی اصلی و خاستگاه زردچوبه است و به همین علت با نام های زعفران هندی و ادویه طلایی هم شناخته می شود.برای کشت و تولید زردچوبه است.

آسیا و آمریکای مرکزی محل کشت و تولید این گیاه است و زردچوبه بخش عمده ای از طب سنتی چینی را شامل می شود.

پودر حاصل از خشک کردن این ریزوم های گوشتی گیاه زردچوبه به رنگ زرد تیره است که علاوه بر مصارف خوراکی زردچوبه، برای رنگ رزی پارچه های پشمی و پنبه ای هم استفاده می شود.

قیمت خرید زردچوبه عمده برای صادراتویژگی های درمانی زردچوبه

  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • محافظت و پاکسازی پوست
  • پاکسازی کبد
  • سلامت مغز و جلوگیری از بیماری های عصبی
  • کاهش سطح کلترول خون
  • جلوگیری از سرطان
  • سلامت قلب
  • کاهش درد قاعدگی

قیمت خرید زردچوبه عمده برای صادراتتفاوت های زردچوبه اصل و تقلبی

تهیه زردچوبه اصل و با کیفیت که یک ادویه ی پایه برای اکثر غذاهاست شاید دغدغه همه آشپزها چه در سطح مصارف خانگی و چه در سطح آشپزخانه های بزرگ است. چون این ادویه علاوه بر طعم دهی به غذا باعث خوش رنگ شدن آن کی شود.

گاهی فروشندگان سودجو برای سود بیشتر دست به کم فروشی و تقلب مییکنند و ترکیبات اصلی زردچوبه را دستکاری کرده و به آن آرد نشاسته، جو و یا گندم اضافه میکنند .

یکی از ساده ترین راه حل ها برای رفع این مشکل خرید از فروشندگان معتبر است و یا اینکه در ازای کالای خود ضمانتی ارائه بدهند .

راه های دیگری هم وجود دارد مثل حل کردن زردچوبه در آب، ییعنی به محض ریختن زردچوبه در آب باید رنگ ان در آب پخش شود و ردی زرد روی آب باقی بماند در غیر این صورت که لکه های سفیدی در آب مشاهده شد نشان از نامرغوب بودن زردچوبه است و این یعنی داخل ترکیبات زردچوبه، آرد افزوده شده است.

قیمت خرید زردچوبه عمده برای صادراتویژگی های زردچوبه با کیفیت عالی

زردچوبه با کیفیت مانند هر محصول دیگری یک سری مشخصات ظاهری مهم دارد که با توجه به آن ها می توان یه خرید مطمعن داشت :

  • پودر زردچوبه باید نرم و یکدست باشد
  • رنگ یکدست زردچوبه یک نکته خیلی مهم است چون اگر ترکیبانتی نظیر آرد داخل زردچوبه باشد گلوله های سفید و یا زرد کم رنگ در زردچوبه مشخص کننده نامرغوب بودن آن است
  • بوی خاصی که زردچوبه دارد نشان از کیفیت ان است
  • اگر قیمت زردچوبه نسبت به نرخ بازار تفاوت چشم گیری داشت باید به کیفیت آن شک کرد چون اجنس و کالاهای مرغوب دارای سقف قیمت خاص می باشند .

خرید با کیفیت زردچوبه از محصولات تیتان که محجصولات با کیفیت این برند در سایت دمنوش ها موجود می باشد و فقط با ثبت اطلاعات و شماره تماس خود می توانید اقدام به خرید یا مشاوره در این رابطه دریافت کنید.